Translate

Thursday 26 January 2017

cats in the garden

 Grădina mea este vizitată frecvent de către pisicile vecinului meu. (Îmi plac pisicile. Sora mea are 4 pisici și verii mei ca punerea ei în rochii de drăguț fantezie !) Anul trecut, unul dintre ei a început să poo în grădina mea. Am angajat într-o luptă să - l oprească de la a face acest lucru. Am încercat mai multe tehnici; unele bazate pe principiile de sunet, miros , noutate și de contact și nu a reușit cele mai multe oriA fost un pic ca filmul Catch Me If You Can , cu excepția faptului că am fost nici Leonardo DiCaprio (Frank). Am fost mai mult ca "Carl", agentul FBI fraudă banca (Tom Hanks), care a ținut încercând să prindă pe Frank, escrocul, dar a fost întotdeauna un pas în urmă. În fiecare dimineață, primul lucru pe care am făcut a fost să se rostogolească în sus blind - ul și verificați dacă setul up a lucrat. Uneori, am fost amuzat de cat de inteligent era pisica mica! După un an, sunt fericit să declar că am câștigat bătălia! Iată cum am găsit soluția finală împotriva pisicilor Depunerile în grădina mea.
 Nu vreau să fiu despre animale domestice ale oamenilor strica veselis lui, dar când văd rătăcit felinelor unui vecin în grădina mea, vreau doar pentru a obține ghearele mele afară.
M-am prins-i în jurul valorii de rulare în granițele mele glorioase ale Nepeta violet, altfel cunoscut sub numele de catmint (zdreanță roșu la un taur, am auzit ce spui, dar când l-am plantat cu ani în urmă, am avut nici o idee ar fi un astfel de magnet moggie ), folosind arbori și arbuști mei ca zgariere posturi și folosind o varietate de zone din grădină pentru a face lor de afaceri.
Acestea au fost, de asemenea, cunoscut raid de cuiburi de păsări.
Nu vreau în special să-și sape catmint meu în sus, dar ar putea fi prudent să-l replanteze într-un alt loc, astfel încât pisicile locale să nu ia în considerare alte zone ale grădina mea.

                    http://www.bhg.com/gardening/pests/animal/cats-in-the-garden/                  


No comments:

Post a Comment